بازگشت
02 خرداد 1398
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 4 صورتجلسه شماره 16/695 مورخ 29/05/1397هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و صورتجلسه شماره 45/1003/م/97 مورخ 03/07/1397 مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید جهت مناقصه تأمین تجهیزات باقیمانده و اجرای عملیات تکمیلی احداث شبکه برقرسانی در سطح فشارمتوسط، ضعیف و روشنایی معابر فاز 8 (دره بهشت) شهر جدید پردیس، براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه نسبت به ارزیابی کیفی مناقصهگران اقدام نماید. 1- موضوع: تأمین تجهیزات باقیمانده و اجرای عملیات تکمیلی احداث شبکه برقرسانی در سطح فشارمتوسط، ضعیف و روشنایی معابر فاز 8 (دره بهشت) شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی دو مرحلهای. شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت 200971098000043 کلیه مراحل انجام مناقصه از دریافت وتحویل اسناد استعلام ارزیابیکیفی مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصهگران درصورت عدمعضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبتنام و اخذ کدرهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبتنام، به شماره تلفن 88969737 و 85193768 و دفتر مرکز به شماره تلفن 41934 تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجتدوست- پلاک 15 مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی میباشد، را نیز انجام دهند. 3- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. کیلومتر 17 آزادراه تهران- پردیس، شهر جدید پردیس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردینشمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: 600-76275500- داخلی 108، 195 و 203. 4- مدت پیمان: 24 ماه شمسی. 5- مبلغ برآورد اولیه: معادل 672ر550ر955ر257 (دویستوپنجاهوهفتمیلیاردونهصدوپنجاهوپنجمیلیونوپانصدوپنجاههزاروششصدوهفتادودو)ریال، بهصورت 30%نقد و 70%تهاتر. 6- گواهینامه صلاحیت پیمانکاری: حداقل رتبه 4 در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل ششماه اعتبار داشته باشد. 7- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی وهمچنین به منظور سنجش توان مالی مناقصهگر، ارائه صورتهای حسابرسیشده آخرین سالمالی الزامیاست. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند ارزیابی کیفی حذف میگردد. 8- دریافت اسناد استعلام ارزیابیکیفی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز یکشنبه مورخ 20/08/1397 لغایت روز چهارشنبه مورخ 30/08/1397 از ساعت 08:00 الی 19:00 قابلدسترس است. 9- تحویل اسناد استعلام ارزیابیکیفی: 9-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 19:00روز شنبه مورخ 17/09/1397 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری شود. 9-2- بهصورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 17/09/1397 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد. 10- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز دوشنبه مورخ 19/09/1397، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 11- هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابیکیفی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): 400،000 (چهارصد هزار)ریال است. 12- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی میشوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی درمراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند. 13- سایر موارد و مشخصات در اسناد استعلام ارزیابیکیفی مندرج میباشد.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز