بازگشت
02 اسفند 1400
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 21 صورتجلسه شماره 41/868 مورخ 29/09/1400 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: 1- موضوع: انجام خدمات کارگزاری عرصه مسکن¬مهر شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی یکمرحلهای همزمان با ارزیابی کیفی (روش فشرده). 3- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2000001098000102 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. 4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: 74902، داخلی 257. 5- مدت پیمان: 12 ماه شمسی. 6- مبلغ برآورد اولیه: 202,446,761,217 (دویستودو میلیارد و چهارصدوچهلوشش میلیون و هفتصدوشصتویک هزار و دویستوهفده) ریال. 7- تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند الف ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مبلغ 7,949,000,000 (هفت میلیارد و نهصدوچهلونه میلیون) ریال. 8- مجوز فعالیت: گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای کد فعالیت 4 (خدمات عمومی) که میبایست دارای اعتبار باشد. 9- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1399 در پاکت "اسناد ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد. 10- دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز دوشنبه مورخ 02/12/1400 تا ساعت 16:30 روز دوشنبه مورخ 09/12/1400. 11- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز سهشنبه مورخ 24/12/1400 در سامانه ستاد بارگزاری شود. 11-2 - بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:00 روز سهشنبه مورخ 24/12/1400 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 25/12/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 11:00 روز دوشنبه مورخ 15/01/1401، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 14- هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد 000ر600 ( ششصد هزار) ریال است. 15- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند. 16- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز