بازگشت
05 دی 1402
متن آگهی
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 7 صورتجلسه شماره 967/41 مورخ 1402/08/27 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:
1-موضوع: انجام کارهای باقیمانده بحرانی در فاز 11 علیالخصوص ترمیم دیوارها و جان پناه پرتگاهی و سایر عملیات مورد نیاز در فاز 11 شهر جدید پردیس.
2-نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای.
3-شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2002001098000053 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام میشود.
4-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. صندوق پستی 199-16561 . فاکس 76273422 . تلفن: 74902، داخلی 203.
5-مدت پیمان: 12 ماه شمسی.
6-مبلغ برآورد اولیه: 373ر923ر778ر300 (سیصدمیلیارد و هفتصدوهفتادوهشتمیلیون و نهصدوبیستسههزار و سیصدوهفتادوسه) ریال، بهصورت نقد.
7-تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند «الف» ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 1394/09/22 به مبلغ 000ر000ر716ر14 (چهارده میلیارد و هفتصدوشانزده میلیون) ریال.
8-مجوز فعالیت: گواهینامه معتبر، حداقل رتبه 5 در رشته راه و ترابری از سازمان برنامه و بودجه کشور (دارای ظرفیت کاری و ریالی آزاد).
9-در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1400 یا 1401 در پاکت "اسناد استعلام ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرآیند مناقصه حذف میگردد.
10-دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/10/06 تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 1402/10/16.
11-تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج":
1-11-به صورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 1402/11/01 در سامانه ستاد بارگزاری شود.
2-11-بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 1402/11/01 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
12-زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 10:00 روز دوشنبه مورخ 1402/11/02، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
13-زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1402/11/08، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
14-هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد 1,500,000 ( یک میلیون و پانصد هزار) ریال است.
15-مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
16-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز