بازگشت
11 شهریور 1402
متن آگهی
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 2 صورتجلسه شماره 938/12 مورخ 1402/03/07 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند.
1- موضوع:تجدید نوبت اول اجرای عملیات تکمیلی مسجد به شماره 9-4-1 شامل دیوار، ساختمانهای جانبی، ساختمانهای اصلی و محوطهسازی واقع در فاز 8 محله تفتان شهرجدیدپردیس.(بصورت سرجمع)
2- نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای.
3- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2002001098000025 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود..
4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: 74902، داخلی 257.
5- مدت پیمان: 6 ماه شمسی.
6- مبلغ برآورد اولیه: 289ر190ر576ر50 (پنجاهمیلیاردوپانصدوهفتادوششمیلیونویکصدونودهزارودویستوهشتادونه) ریال، بهصورت 30 % نقد و 70 % تهاتر.
7- تضمین فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند «الف» ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مبلغ 000ر000ر529ر2 (دومیلیاردوپانصدوبیستونهمیلیون) ریال.
8- مجوز فعالیت: حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه صادره از سازمان برنامه و بودجه کشور به شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.
9- دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز یکشنبه مورخ 1402/06/12 تا ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 1402/06/19 .
10- تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج":
10-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز دوشنبه مورخ 1402/07/03 در سامانه ستاد بارگزاری شود.
10-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 1402/07/03 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
11- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 10:00 روز سهشنبه مورخ 1402/07/04، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس
12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1402/07/09، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
13- هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد 1,500,000 ( یک میلیون و پانصد هزار) ریال است.
14- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
15- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز