بازگشت
24 بهمن 1402
متن آگهی
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 10 صورتجلسه شماره 972/46 مورخ 1402/09/27 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:
1-موضوع: تکمیل عملیات برقرسانی مربوط به باقیمانده پروژههای مسکن مهر فاز 8 شهرجدید پردیس
2-نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای.
3-شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2002001098000071 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام میشود.
4-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: 74902، داخلی 203-7253.
5-مدت پیمان: 18 ماه شمسی.
6-مبلغ برآورد اولیه: 584/956/762/293 (دویست و نود و سه میلیارد و هفتصد و شصت و دو میلیون و نهصد و پنجاه و شش هزار و پانصد و هشتاد و چهار) ریال، بهصورت 50 درصد نقد و 50 درصد تهاتر.
7-تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند «الف» ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مبلغ 000ر000ر576ر14 (چهارده میلیارد و پانصدوهفتادوشش میلیون) ریال.
8-مجوز فعالیت: گواهی نامه معتبر حداقل رتبه 5 در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه و بودجه کشور به شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی).
9-در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1400 یا 1401 در پاکت "اسناد استعلام ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر حذف می گردد.
10-دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه پاکت های (الف ، ب وج) از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/25 تا ساعت 16:30 روز سهشنبه مورخ 1402/12/05.
11-تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج":
1-11-بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز سهشنبه مورخ 1402/12/25 در سامانه ستاد بارگزاری شود.
2-11-بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:30 روز سهشنبه مورخ 1402/12/15 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
12-زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/12/16، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
13-زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 11:00 روز سهشنبه مورخ 1402/12/22، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
14-مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
15-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز