بازگشت
25 اردیبهشت 1403
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 1 صورتجلسه شماره 06/995 مورخ 09/02/1403 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: 1- موضوع: تکمیل عملیات برقرسانی مربوط به باقیمانده پروژههای مسکن مهر فاز 9 جدید شهرجدید پردیس 2- نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای. 3- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2003001098000008 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. 4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: 74902، داخلی 203-7253. 5- مدت پیمان: 12 ماه شمسی. 6- مبلغ برآورد اولیه: 270ر742ر374ر200 (دویستمیلیاردوسیصدوهفتادوچهارمیلیونوهفتصدوچهلودوهزارودویستوهفتاد)ریال، بهصورت نقد. 7- تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند «الف» ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مبلغ 000ر000ر020ر10 (ده میلیارد و بیست میلیون) ریال. 8- مجوز فعالیت: گواهی نامه معتبر حداقل رتبه 5 در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه و بودجه کشور به شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی). 9- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1401 در پاکت "اسناد استعلام ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرآیند مناقصه حذف میگردد. 10- دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه پاکت های (الف ، ب وج) از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخ 26/02/1403 تا ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 06/03/1403. 11- تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز دوشنبه مورخ 21/03/1403 در سامانه ستاد بارگزاری شود. 11-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:30 روز دوشنبه مورخ 21/03/1403 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز سهشنبه مورخ 22/03/1403، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 02/04/1403، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 14- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند. 15- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز