بازگشت
29 بهمن 1398
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با توجه به اطلاعیه بانک مسکن در خصوص تشکیل پرونده تسهیلات مسکن مهر متقاضیان مسکن مهر، مدارک مورد نیاز به شرح زیر میباشد.
• اصل و کپی تمام صفحات سند پنج برگی • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت متقاضی • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن • مدارک شغلی ضامن (جهت تایید مدارک شغلی ضامن، به بانک مسکن شعبه پردیس واقع در میدان عدالت مراجعه گردد) • سفته به میزان یک میلیارد ریال • در صورت داشتن نقل و انتقال، ارائه نامههای صادره توسط شرکت عمران (در صورت همراه نداشتن به سالن شماره 2 واحد نقل و انتقال مراجعه گردد) • تاییده تکمیل آورده متقاضی (در صورت همراه نداشتن، پس از دریافت صورتحساب از باجه پرینت مستقر در محوطه کارگزاری به سالن شماره 2 واحد مالی و سپس سالن شماره 1 دبیرخانه مراجعه گردد) • تهیه و تکمیل فرمهای تشکیل پرونده (جهت تهیه فرم به واحد کپی مستقر در محوطه کارگزاری مراجعه گردد)
- توجه مهم: حضور شخص مالک و یا وکیل با ارائه وکالتنامه معتبر (داشتن حق خرید ملک، اخذ تسهیلات، امضا قرارداد و اسناد اوراق تعهدآور) در زمان تشکیل پرونده الزامی است.
- در صورت نقص هر یک از موارد فوق تشکیل پرونده امکانپذیر نمیباشد.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز