بازگشت
16 اسفند 1399
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ یکی از تغییرات اساسی مدیریت شرکت عمران در دوره دو ساله اخیر، مربوط به کارگزاری مسکن مهر به عنوان صف اول ارتباط با مردم و مالکان مسکن مهر بوده است. در همین راستا و به منظور بررسی فرآیندها و نحوه ارائه خدمت به مالکان مسکن مهر در محل کارگزاری، با حضور عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پردیس، بازدید مفصلی از بخشهای مختلف کارگزاری صورت گرفت.
برطرفسازی آشفتگی فیزیکی و بهبود خدماترسانی حضوری به متقاضیان، اضافه شدن سرانه فیزیکی ارائه خدمت و افزایش سه برابری مساحت فضای اداری، مرتبسازی تمامی آرشیوها و بایگانی دقیق اطلاعات، افزایش پرسنل و تنظیم چارت اداری و در نهایت تحویل معرفی سامانه خدمات الکترونیک، پرینت و تحویل دهها هزار قرارداد 5 برگی، تعیین تکلیف انتخاب واحدهای باقیمانده، فروش عرصه مسکن مهر، ارتباط سیستماتیک با بانک مسکن و تسریع در فرآیند امور بانکی و ... از جمله تغییرات کلان در شروع مدیریت جدید شرکت عمران از دو سال گذشته میباشد.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز