بازگشت
19 دی 1397
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ مطابق روال هفتههای اخیر متقاضیان با حضور در کارگزاری به صورت مجزا مشکلات خود را مطرح کردند و با دستور مدیرعامل، مشکلات مالکان مسکن مهر مورد پیگیری و اقدام قرار گرفت.
در جریان برگزاری این مرحله از ملاقاتهای مردمی، هدایت از راهاندازی سامانه جامع خدمات الکترونیک در روزهای آینده خبر داد؛ سامانهای که کمک خواهد کرد تا مالکان مسکن مهر با وارد کردن مشخصات خود بدون نیاز حضوری، کاملا در جریان آخرین تحولات پروژه قرار داشته باشند. هدایت همچنین از استقرار چندین اپراتور در کارگزاری مسکن مهر، جهت پاسخگویی تلفنی به متقاضیان در روزهای آینده خبر داد.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز