بازگشت
24 اسفند 1393
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ معاون محترم وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور که درجمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرهای جدیدحضوریافتند و اظهار داشتند روابط عمومی پیشانی یک سازمان است و زمینه ساز ارتقا و اعتلای یک نهاد وسازمان که این خود مهمترین عامل موفقیت در بخش روابط عمومی است وآگاهی از مقررات وضوابط سازمانی و انتقال دقیق اقدامات و خدمات آن مجموعه به مردم و بازخوردهای خبرهای منتشر شده از سوی جامعه به مسئولان زیربط تحقق می یابد.
محسن نریمان در ادامه افزود:روابط عمومی باید نسبت به قوانین و مقررات سازمان خودآگاهی کامل داشته باشد تا بتواند پاسخگوی پرسش های رسانه ها و مردم باشد و همچنین با تکنولوژی همسو برای اطلاع رسانی دقیق حقایق به مردم و انعکاس صدای مردم و حل مشکلات آنها به مدیران و مسئولان اقدام نمایند.
در ادامه ؛رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی جناب اقای بی نیاز،ضمن قدردانی از تشکیل این گردهمایی و برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی حوزه روابط عمومی تأکیدکرد:هویت بخشی به شهرهای جدید ازضروری ترین اقدامات روابط عمومی ها می باشد و در جهت تحقق یافتن به اهداف سازمانها خود نقش بسزایی دارند ودر ادامه این نشست با حضور اساتید مجرب ضمن اجرای کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی با پرسش و پاسخ مدیران و کارشناسان روابط عمومی به پایان رسید.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز