بازگشت
20 آذر 1402
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس/ پس از بازدید از پروژههای مسکن مهر پردیس، مدیر کل دفتر توسعه امور مسکن شهرهای جدید در جمع همکاران کارگزاری مسکن مهر پردیس حضور یافت و در نشستی صمیمانه با پرسنل، از اقدامات ارزشمند جهت ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تقدیر نمود.
میرجوادی در این نشست تاکید کرد تمام تلاشها باید برای افزایش رضایتمندی مردم باشد و میبایست در هنگام ارائه خدمات خود را در جایگاه متقاضی متصور شویم و با بالاترین کیفیت و دقت و در سریعترین زمان خدمت نماییم.
در ادامه عضو هیئت مدیره شرکت عمران نیز به صحبت پرداخت و خدمات کارگزاری را به عنوان ویترین خدماتدهی شرکت عمران معرفی کرد. با اعلام جاودانفر، برای نخستین بار در مجموعه شهرهای جدید، در پردیس کلیه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه میشود که با همت شبانهروزی پرسنل این تغییرات اجرایی شد.
همچنین مهندس عزیزی، مدیر اجرایی مسکن مهر و سرپرست اداره مسکن، آقای سمیعی رئیس اداره حراست به صحبت پرداختند و از خدمات دهی مطلوب پرسنل تشکر نمودند. در پایان تعدادی از همکاران کارگزاری نیز به نمایندگی به بیان برخی از مشکلات و درخواستهای خود پرداختند و با مساعدت مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن، مقرر شد با نگاه مثبت موضوعات معیشتی و رفاهی پرسنل در دستور کار قرار گیرد.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز