بازگشت
02 دی 1399
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تأکیدات مسئولین مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، در روز سه شنبه دوم دی ماه باحضور مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مرکز سامانه سامد استان تهران برگزار شد.
در این برنامه ارتباط مردمی، شهروندان در تماس با سامانه سامد استانداری مشکلات و مسائل مورد نظر خود را در حوزه های مختلف شهری بیان نمودند. عمده مشکلات مطروحه در موضوعات مربوط به مساکن مهر بود. همچنين ضمن بررسی ساير مسائل و موضوعات مطروحه شهروندى، دستور لازم جهت پیگیری و رفع آن ها صادر شد.
شایان ذکر است سامانه سامد در جهت پاسخگویی هرچه مناسبتر دستگاهها و در نهایت زمینهسازی مشارکت مردم در برنامهریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاههای ستادی و اجرایی کشور ایجاد شده است و شهروندان محترم میتوانند بدون مراجعه حضوری بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را در زمینه شهرجدید پردیس مطرح نمایند.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز