بازگشت
24 فروردین 1400
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال 98 و همهگیر شدن این ویروس منحوس در سطح کشور، یکی از دغدغههای اصلی در شهر پردیس، نحوه ادامه ارائه خدمات به مالکان مسکن مهر در این شهر بوده است.
با توجه به پیشبینیهای صورت گرفته و اقدامات شرکت عمران، از همان روزهای نخست تسریع در تکمیل زیرساختهای ارائه خدمات از راه دور در دستورکار قرار گرفت و پس از گذشت چند هفته، ارائه بسیاری از خدمات از جمله پیگیری فرآیندها، کارت قسط، خرید عرصه و ... به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه خدمات الکترونیک میسر شد.
علاوه بر این، شرایط فیزیکی محل کارگزاری مسکن مهر نیز تغییر یافت و خدماتی از جمله ضدعفونی همه روزه، تست تبسنج در محل ورودی، خرید دستگاه پدالی ضدعفونی و نصب در سالنها، ایجاد فضای انتظار در محوطه بیرونی کارگزاری، نصب استیکرهای فاصلهگذاری اجتماعی بر روی صندلیها، توزیع هفتگی الکل و ماسک میان پرسنل و ... به مالکان و پرسنل ارائه شد تا تلاشی باشد برای پیشگیری از شیوع ویروس همزمان با ارائه خدمات کارگزاری به مالکان.
با توجه به حضور متعدد بسیاری از مالکان مسکن مهر در کارگزاری و لزوم ارائه خدمات به دهها هزار متقاضی در محل کارگزاری، از زمان شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این محل به مالکان متوقف نشده و دربهای کارگزاری مسکن مهر به روی متقاضیان محترم باز میباشد.
پیرو بخشنامههای ابلاغی و به علت رعایت پروتکلها و کاهش هرچه بیشتر مراجعات حضوری، از تاریخ 22 فروردین ماه حضور در محل کارگزاری مسکن مهر صرفا با دریافت نوبت الکترونیکی از سامانه pardis.city میسر است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز