بازگشت
08 تیر 1402
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس/فرهاد عزیزی مدیر اجرایی مسکن پردیس با توضیح اینکه مرکز پاسخگویی متقاضیان مسکن مهر و نضهت ملی مسکن با سطح گستردهای از خدمات راهاندازی شد، گفت: مرکز تماس متقاضیان که از دی ماه سال گذشته مجددا به چرخه خدمات رسانی افزوده شد، از ابتدای تیر ماه با سرشماره 02174594 در اختیار کلیه مالکان قرار گرفت و متقاضیان دریافت خدمات میتوانند بهصورت تلفنی در روزهای کاری از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۴:۳۰ در همه حوزه های خدمات رسانی از کارشناسان مربوطه کسب اطلاع نمایند.
عزیزی افزود: کلیه تماسها بر بستر سامانه خدمات الکترونیک متقاضیان ثبت خواهد شد و در صورت نیاز به مکاتبه و یا ارائه مدارک برای دریافت خدمات، این موضوع توسط کارشناس مربوطه رهگیری و پیگیری می شود.
مدیر اجرایی مسکن پردیس در ادامه گفت: هم اکنون بسیاری از خدمات بر بستر وب در دسترس عموم میباشد اما شرکت عمران در نظر دارد تا بهعنوان اولین شهر جدید در سطح کشور و در راستای تحقق وعده دولت الکترونیک طی یک ماه آینده کلیه خدمات را بهصورت الکترونیک و غیر حضوری در اختیار متقاضیان قرار دهد.
در همین راستا طی روزهای اخیر جلسات متعددی با مسئولین پشتیبان سامانه خدمات الکترونیک، همکاران بانک مسکن و همچنین کارشناسان مربوطه برگزار شد و به زودی در راستای کاهش مراجعات حضوری و سهولت در انجام امورات اداری و همچنین قطع واسطه گری، کلیه خدمات به مالکان مساکن حمایتی بهصورت غیر حضوری و بر بستر وب انجام خواهد شد. در همین راستا شایسته است که کلیه متقاضیان قبل از انجام امورات جاری به سامانه www.pardis.city مراجعه نمایند.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز