بازگشت
07 بهمن 1400
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ مرکز پاسخگویی تلفنی کارگزاری مسکن مهر پردیس با هدف پاسخگویی دقیق و سریع به سوالات مالکین مسکن مهر از اوایل سال 1398 راه اندازی شده است و تاکنون با برقراری دهها هزار تماس ورودی و خروجی، شاهد رویکرد ویژهای در موضوع اطلاعرسانی در بیش از 2.5 سال گذشته هستیم.
با اجرای این طرح علاوه بر عدم نیاز به حضور فیزیکی مردم به کارگزاری، از ازدحام جمعیت و فشردگی مراجعات کاسته شده و روند جوابگویی بدون اتلاف وقت و با کیفیت بهتری دنبال میشود.
با اعلام دکتر پیرفرشی سرپرست شرکت عمران، کلیه مالکان محترم پروژههای مسکن مهر که پس از تحویل واحد، همچنان شاهد نواقص در پروژه خود میباشند میتوانند از طریق ارتباط با این مرکز، مشکلات واحد خود را اعلام کنند تا با دستهبندی مشکلات و ابلاغ به پیمانکار پروژه و در مرحله بعدی ابلاغ به اورژانس رفع نقص، مشکلات موجود برطرف شود.
مالکان محترم می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه و پیگیری موضوعات مرتبط با مسکن خود با شماره تلفن ۷۲۴۳۶۳۶۰ تماس حاصل فرمایند و از خدمات غیر حضوری مرکز پیام و ارتباطات شرکت عمران شهر جدید پردیس استفاده نمایند.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز