بازگشت
06 بهمن 1399
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 8 صورتجلسه شماره 35/809 مورخ 11/09/1399 نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. 1- موضوع: انجام خدمات کارگزاری عرصه مسکن¬مهر شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی یکمرحلهای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده). 3- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2099001098000122 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. 4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: 74902، داخلی 257. 5- مدت پیمان: 12 ماه شمسی. 6- مبلغ برآورد اولیه: 903ر930ر524ر143 (یکصدوچهلوسهمیلیاردوپانصدوبیستوچهارمیلیونونهصدوسیهزارونهصدوسه) ریال. 7- تضمین فرآیند ارجاعکار: 000ر000ر571ر5 (پنج¬میلیاردوپانصدوهفتادویکمیلیون) ریال. 8- مجوز فعالیت: شرکت در مناقصه با داشتن گواهینامه صلاحیت در هر یک از موارد زیر بهتنهایی مجاز است: 8-1-گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته موضوع مناقصه. 8-2-گواهینامه صلاحیت مشاوران خدماتمدیریتی و بهرهوری از سازمان اداری و استخدامی کشور در رشته مدیریت عمومی. 9- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر ارائه صورتهای حسابرسیشده آخرین سالمالی (سال 1397/1398) در پاکت "اسناد ارزیابی کیفی" اسناد مناقصه الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد. 10- دریافت اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخ 08/11/1399 تا ساعت 16:30 روز چهارشنبه مورخ 15/11/1399. 11- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 25/11/1399 در سامانه ستاد بارگزاری شود. 11-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 25/11/1399 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز دوشنبه مورخ 27/11/1399، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 06/12/1399، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهرجدیدپردیس. 14- هزینه خرید اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد 000ر750 (هفتصدوپنجاه هزار) ریال است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز