بازگشت
05 خرداد 1398
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 2 صورتجلسه شماره 39/718 مورخ 29/11/1397هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. 1- موضوع: کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز 9 جدید شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی دو مرحلهای (روش فشرده). شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2097001098000077 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج") و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. 3- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: 600-76275500- داخلی 108، 195 و 203. 4- مدت پیمان: 24 ماه شمسی. 5- مبلغ برآورد اولیه: 718ر889ر822ر56 (پنجاهوششمیلیاردوهشتصدوبیستودومیلیونوهشتصدوهشتادونههزاروهفتصدوهجده)ریال، بهصورت 50%نقد و 50%تهاتر. 6- تضمین فرآیند ارجاع کار: 000ر000ر637ر2 (دومیلیاردوششصدوسیوهفتمیلیون) ریال. 7- مجوز فعالیت: حداقل رتبه 5 در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل ششماه اعتبار داشته باشد. 8- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر، ارائه صورتهای حسابرسیشده آخرین سالمالی (سال 1395/1396) در پاکت "ب" الزامیاست. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد. 9- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی میشوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی درمراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند. 10- دریافت اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج") از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ 22/12/1397 تا روز یکشنبه مورخ 04/01/1398 از ساعت 08:00 الی 16:30. 11- تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج"): 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز دوشنبه مورخ 19/01/1398 در سامانه ستاد بارگزاری شود. 11-2- بهصورت فیزیکی تا ساعت 16:30 روز سهشنبه مورخ 20/01/1398 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت 14:30 روز شنبه مورخ 24/01/1398، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 14:30 روز سهشنبه مورخ 03/02/1398، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 14- هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج") از سامانه ستاد: 000ر000ر1 (یک میلیون) ریال است. 15- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز