بازگشت
17 خرداد 1400
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بندهای 2 و 3 صورتجلسه شماره 09/836 مورخ 22/02/1400 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. 1- موضوع: پروژه A: انجام امور حمل و نقل و جمعآوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز 8 مسکنمهر شهر جدید پردیس. پروژه B: انجام امور حمل و نقل و جمعآوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای 5، 9 و 11 مسکنمهر شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی یکمرحلهای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده). 3- کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): پروژه A: 2000001098000020. پروژه B: 2000001098000021. 4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: 74902، داخلی 257. 5- مدت پیمان برای هر یک از پروژهها: 12 ماه شمسی. 6- مبلغ برآورد اولیه: پروژه A: 332ر430ر395ر142 (یکصدوچهلودو میلیارد و سیصدونودوپنج میلیون و چهارصدوسی هزار و سیصدوسیودو) ریال. پروژه B: 493ر075ر104ر158 (یکصدوپنجاهوهشت میلیارد و یکصدوچهار میلیون و هفتادوپنج هزار و چهارصدونودوسه) ریال. 7- تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند الف ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394: پروژه A: 000ر000ر748ر6 (شش میلیارد و هفتصدوچهلوهشت میلیون) ریال. پروژه B: 000ر000ر063ر7 (هفتمیلیاردوشصتوسهمیلیون) ریال. 8- مجوز فعالیت برای هر یک از پروژهها:گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط با موضوع مناقصه که میبایست دارای اعتبار باشد. 9- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1398 در پاکت "اسناد ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد. 10- دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه هر یک از پروژهها از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخ 19/03/1400 تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 29/03/1400. 11- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج" هر یک از پروژهها: 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 13/04/1400 در سامانه ستاد بارگزاری شود. 11-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:00 روز یکشنبه مورخ 13/04/1400 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی هر یک از پروژهها: پروژه A: ساعت 11:00 روز دوشنبه مورخ 14/04/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. پروژه B: ساعت 11:30 روز دوشنبه مورخ 14/04/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": پروژه A: ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 26/04/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. پروژه B: ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 03/05/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 14- هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه هر یک از پروژهها از سامانه ستاد 000ر600 ( ششصد هزار) ریال است. 15- مناقصهگران در هر یک از پروژهها ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی، در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند. 16- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط هر یک از پروژهها در اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز