بازگشت
17 آبان 1400
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بندهای 1 و 2 صورتجلسه شماره 33/860 مورخ 03/08/1400 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: 1- موضوع: پروژه A: انجام جمعآوری پسماند و رفت و روب و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز 8 مسکنمهر شهر جدید پردیس. پروژه B: انجام جمعآوری پسماند و رفت و روب و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای 5، 9 و 11 مسکنمهر شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی یکمرحلهای. 3- کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): پروژه A: 2000001098000076. پروژه B: 2000001098000077. 4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: 74902، داخلی 257. 5- مدت پیمان برای هر یک از پروژهها: 9 ماه شمسی. 6- مبلغ برآورد اولیه: پروژه A: 117,290,707,020 (یکصدوهفده میلیارد و دویستونود میلیون و هفتصدوهفت هزار و بیست) ریال. پروژه B: 129,620,952,154 (یکصدوبیستونه میلیارد و ششصدوبیست میلیون و نهصدوپنجاهودو هزار و یکصدوپنجاهوچهار) ریال. 7- تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند الف ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394: پروژه A: 5,865,000,000 (پنج میلیارد و هشتصدوشصتوپنج میلیون) ریال. پروژه B: 6,482,000,000 (ششمیلیارد و چهارصدوهشتادودو میلیون) ریال. 8- مجوز فعالیت برای هر یک از پروژهها:گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای کد فعالیت 4 (خدمات عمومی) که میبایست دارای اعتبار باشد. 9- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1399 در پاکت "ب" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد. 10- دریافت اسناد مناقصه هر یک از پروژهها از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز سهشنبه مورخ 18/08/1400 تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 22/08/1400. 11- تحویل اسناد مناقصه هر یک از پروژهها: 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز سهشنبه مورخ 02/09/1400 در سامانه ستاد بارگذاری شود. 11-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:00 روز سهشنبه مورخ 02/09/1400 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": 1-12- پروژه A: ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 03/09/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 12-2- پروژه B: ساعت 13:00 روز چهارشنبه مورخ 03/09/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- هزینه خرید اسناد مناقصه هر یک از پروژهها از سامانه ستاد 600,000 ( ششصد هزار) ریال است. 14- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط هر یک از پروژهها در اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز