بازگشت
29 خرداد 1400
متن آگهی شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند 3 صورتجلسه شماره 10/837 مورخ 27/02/1400 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. 1- موضوع: انجام خدمات کارگزاری مسکن¬مهر شهر جدید پردیس. 2- نوع مناقصه: عمومی یکمرحلهای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده). 3- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2000001098000028 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود. 4- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: 74902، داخلی 237 و 257. 5- مدت پیمان: 12 ماه شمسی. 6- مبلغ برآورد اولیه: 091ر240ر239ر190 (یکصدونود میلیارد و دویستوسیونه میلیون و دویستوچهل هزار و نودویک) ریال. 7- تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند الف ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مبلغ 000ر000ر705ر7 (هفت میلیارد و هفتصدوپنج میلیون) ریال. 8- مجوز فعالیت: شرکت در مناقصه با داشتن گواهینامه صلاحیت در هر یک از موارد زیر بهتنهایی مجاز است: 8-1- گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای اعتبار (داشتن کد فعالیت شماره 4 الزامی است). 8-2- گواهینامه صلاحیت مشاوران خدماتمدیریتی و بهرهوری از سازمان اداری و استخدامی کشور (حداقل پایه 2) در رشته مدیریت عمومی که میبایست دارای اعتبار باشد. 9- در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1398 در پاکت "اسناد ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد. 10- دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز یکشنبه مورخ 30/03/1400 تا ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 06/04/1400. 11- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": 11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز دوشنبه مورخ 21/04/1400 در سامانه ستاد بارگزاری شود. 11-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 21/04/1400 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود. 12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 23/04/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 10/05/1400، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس. 14- هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد 000ر600 ( ششصد هزار) ریال است. ین- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند. 16- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز