بازگشت
22 مرداد 1402
متن آگهی
شرکت عمران شهر جدید پردیس/در نظر دارد براساس بند 2 صورتجلسه شماره 939/13 مورخ 1402/03/13 هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:
1- موضوع:تجدید نوبت اول تکمیل عملیات برقرسانی در بخش جنوب شرقی فاز 11 شهر جدید پردیس.
2- نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای.
3- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) 2002001098000023 است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود.
4-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شهر جدید پردیس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: 74902، داخلی 266.
5- مدت پیمان: 9 ماه شمسی.
6- مبلغ برآورد اولیه: 583ر835ر927ر357 (سیصدوپنجاهوهفت میلیارد و نهصدوبیستوهفت میلیون و هشتصدوسیوپنج هزار و پانصدوهشتادوسه) ریال، بهصورت 50% نقد و 50% تهاتر.
7- تضمین شرکت در فرآیند ارجاعکار: مطابق جدول 4 از بند «الف» ماده 6 آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/1394 به مبلغ 000ر000ر860ر15 (پانزده میلیارد و هشتصدوشصت میلیون) ریال.
8- مجوز فعالیت: : حداقل رتبه 5 در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه و بودجه کشور به شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.
9-در اجرای ماده 2 آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصهگر ارائه صورتهای مالی حسابرسیشده سال 1400 یا 1401 در پاکت "اسناد استعلام ارزیابی کیفی" الزامیاست. در صورت عدمارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد.
10- دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 08:00 روز یکشنبه مورخ 1402/05/23 تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 1402/05/29.
11- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج":
11-1- بهصورت الکترونیکی تا ساعت 16:30 روز شنبه مورخ 1402/06/12 در سامانه ستاد بارگزاری شود.
11-2- بهصورت فیزیکی (فقط پاکت "الف") تا ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 1402/06/12 بهدبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
12- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 1402/06/13 ، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
13- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه "پاکتهای الف، ب و ج": ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 1402/06/20 ، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
14- هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد 1,500,000 ( یک میلیون و پانصد هزار) ریال است.
15- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز 60 در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
16- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
لینک کوتاه نوشته:
لینک کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز